Minggu, 15 April 2012

announcement (bahasainggrisx )

VALIDATOIN SHEET
The undersigned certify the paper with the following detail :
Title                     : English Language for future
Topic                     : Material of Announcement
          It has been received and reviewed by the mentor.
The Mentor
Agus Salim, S.Pd. M.Pd
PREFACE
Our say to praise ALLAH who has given guidance, strength, and health to us so that this can be resolved material announcement.
This paper was made with the aim of developing insight learners to make students actively learn English.
The preparation of this paper can be resolved for the father of mentor, Mr. Agus Salim S. Pd, M.Pd which is why we say many thanks.
Although we have made this material with painstaking efforts, for many of our limitations, this paper still has a number of drawbacks. We encourage input from various parties who have read this paper for further improvement. 
         
 
 Puji syukur kita panjatkan kepada Allah yang telah memberi hidayah, kekuatan dan kesehatan kepada kami sehingga materi pengumuman ini dapat terselesaikan.
            Makalah ini dibuat dengan tujuan mengembangkan wawasan peserta didik untuk menjadikan siswa secara aktif belajar bahasa inggris.
            Penyusunan makalah ini dapat terselesaikan atas dukungan bapak pembimbing Agus Salim S.Pd, M.Pd. Oleh karena itu kami mengucapkan terimakasih.
            Walaupun kami telah membuat materi ini dengan upaya yang sungguh-sungguh, karena berbagai keterbatasan kami makalah ini masih memiliki sejumlah kekurangan. Kami mengharapkan masukan dari berbagai pihak siapapun yang telah membaca makalah ini untuk perbaikan lebih lanjut.
Kamanre, Januari 2012
Dove group

0 komentar:

Posting Komentar